Розгляд інформації та звернень

Процедура ідентифікації та розгляду інформації або звернень про порушення вимог
Будь-які звернення до редакції з приводу порушень вимог Порядку формування Переліку наукових фахових видань України приймаються у письмовій формі шляхом надсилання листа-звернення на офіційну адресу засновника видання (Контакти).
Лист має бути оформлений відповідно до Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених Наказом Міністерства освіти і науки України від 18 червня 2015 року № 1000/5. Підпис особи, яка звертається, обов’язково має бути завірений у відділі кадрів за основним місцем роботи.
Розгляд скарг та апеляцій
Ми розуміємо, що існують та можуть виникати ситуації, коли відмова в публікації може здаватись упередженою або несправедливою. Тому запровадили процедуру зворотного зв’язку для таких ситуацій:
Апеляція на рішення Редакційної колегії
Якщо ваш рукопис відхилили і ви вважаєте, що є підстави для перегляду рішення Редакційної колегії за наявності ґрунтовних доказів, ви можете подати заявку на оскарження редакційного рішення, відправивши повідомлення на e-mail редакції.
Після отримання повідомлення ви отримаєте підтвердження про прийняття/відмову в прийнятті апеляції до розгляду. Загальний термін розгляду апеляції становить до 30 робочих днів. За результатами розгляду ви отримаєте письмове рішення, яке не передбачає подальшого оскарження.
Скарга щодо організації роботи Редакційної колегії з вашим рукописом
Якщо у вас виникли сумніви щодо коректності роботи Редакційної колегії з вашим рукописом або дотримання етичних правил, ви можете звернутись до Засновника на e-mail 
Ваша скарга/апеляція повинна бути оформлена відповідно до встановлених вимог, наявності повної та достовірної інформації та ґрунтовних доказів щодо порушень у наведеній нижче формі.
Форма подання інформації:


Інформація

Опис

Тип

- скарга;
- апеляція.

Дані про статтю

- назва статті із зазначенням авторів;
- дата публікації;
- DOI (якщо стаття опублікована).

Інформація про скаржника

- прізвище, ім’я, по батькові (повністю);
- науковий ступінь, вчене звання;
- поточне місце роботи та посада.

Предмет скарги / апеляції

Суть вашої проблеми, яка стала основою скарги/апеляції із відповідними обґрунтуваннями та доказами.

Інші дані

Якщо ви третя особа і скарга надходить щодо опублікованої статті й у вас є претензії до її змісту, просимо вас надати анотований PDF-файл статті з виділеними частинами тексту, які викликають у вас занепокоєння.

Просимо вас уникати неетичної поведінки та дотримувалися правил ввічливості при листуванні з нами.
Будь-яка груба поведінка сприйматиметься Редакційною колегією та Видавцем негативно і ваша скарга залишиться без розгляду.
Політика відкликання (ретракція) та виправлення
Після публікації рукопис набуває статусу «версія запису», для якого внесення змін здійснюється виключно за наявності поважних причин.
Можливі способи внесення виправлень або відкликання (ретракції) опублікованої статті здійснюються за наступними правилами.
Виправлення
На будь-якому з етапів процесу публікації можуть виникати помилки. Автор має змогу подати заявку на виправлення помилок, якщо:
- такі виправлення не призводять до зміни отриманих висновків опублікованої статті;
- наявні помилки впливають на значення викладеного тексту (супроводжуватиметься відповідним повідомленням, яке відображатиметься в онлайн-версії статті на сайті);
- такі виправлення не порушуватимуть етики публікацій нашого Видання.
Якщо помилка була допущена під час видавничого процесу з боку Редакційної колегії, повідомте нас – і ми розглянемо необхідність внесення виправлень до опублікованої роботи. Для цього надішліть нам листа на e-mail із зазначенням причин та змісту виправлень. Назва листа має бути Corrigendum_Прізвище та ініціали автора (Наприклад, Corrigendum_Shevchenko.I.V.doc).
Зміна імені автора
Якщо вам необхідно змінити своє ім'я в опублікованій статті з будь-якої причини (наприклад, релігійні переконання, шлюб, зміна гендерної ідентичності), ми моєемо внести відповідні зміни без публікації повідомлення про виправлення. При цьому ми не повідомлятимемо співавторів статті про такі зміни й очікуємо, що ви самостійно приймете рішення про необхідність їх інформування.
Відкликання (ретракція)
Згідно з рекомендаціями COPE, відкликання (ретракція) є механізмом виправлення опублікованої роботи та попередження читачів про те, що вона є настільки хибною чи містить неточні дані, що її висновкам не можна довіряти.
Основними причинами та підставами відкликання роботи визначаємо (за умови належного обґрунтування та наявності ґрунтовних доказів):
- наявність однозначних доказів того, що результати є ненадійними, у них міститься серйозна помилка (наприклад, прорахунок або експериментальна помилка), фальсифікація;
- наявність плагіату;
- суттєві проблеми з авторством роботи, щодо яких є докази;
- результати були раніше опубліковані в інших місцях без належного посилання на попередні джерела або інформування редактора, чи без дозволу на повторну публікацію;
- опублікування було здійснено на основі скомпрометованого або маніпульованого процесу експертної оцінки;
- наявність матеріалу, для якого не отримано дозволу на використання;
- наявність серйозних юридичних проблем;
- конфлікт інтересів, який міг би вплинути би на рекомендації в процесі публікації.
При прийнятті остаточного рішення про відкликання буде здійснено належне звернення до установ, в яких працюють відповідні автори.
Для тих робіт, до яких застосовувався механізм відкликання, на сайті журналу буде оприлюднено повідомлення з відповідним позначенням.
Читачі, котрі бажають привернути увагу редакції до опублікованої роботи, яку необхідно відкликати, можуть звертатися з наявними доказами на e-mail редакції.