ІВЕНТ-МЕНЕДЖМЕНТ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ, ТЕНДЕНЦІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ ТА НАПРЯМКИ РЕІНЖИНІРИНГУ

Автор(и)

  • В. Й. Жежуха кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри зовнішньоекономічної та митної діяльності Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів
  • В. М. Мисик аспірант кафедри зовнішньоекономічної та митної діяльності Національний університет «Львівська політехніка», м. Львів

Анотація

Із використанням методу експертного опитування ідентифіковано проблеми, тенденції, перспективи та напрямки реінжинірингу івент-менеджменту в Україні як однієї із підсистем управління на підприємстві. Наведено й охарактеризовано ключові параметри вказаного опитування. Визначено домінування економічних переваг використання івент-менеджменту над відповідними витратами у вітчизняному бізнесі. Встановлено факт діагностування процесів івент-менеджменту на предмет їхньої ефективності, оцінювання точності його документально-інформаційного забезпечення, оцінювання рівня його взаємозв’язку із системою управління загалом, а також факт оцінювання рівня ефективності його управлінського інструментарію. Ідентифіковано посадових осіб, що відіграють ключову роль у визначенні стану та параметрів івент-менеджменту на вітчизняних підприємствах, а також оцінено складність його впровадження в умовах сьогодення. Установлено пріоритетні об’єкти використання івент-менеджменту у вітчизняному бізнесі. Ідентифіковано періодичність проведення на вітчизняних підприємствах корпоративних, розважальних та навчальних івентів в цілях мотивування персоналу. Визначено характер заходів в межах івент-менеджменту, що найчастіше організовуються вітчизняними компаніями. Встановлено відсоткове співвідношення проведених останніми роками заходів «вживу» та «віртуально» у вітчизняному бізнесі, а також низку інших параметрів івент-менеджменту. 

Посилання

Адамів М.Є., Коць І.І. Аналізування факторів впливу на толінгові операції підприємств. Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2020. Вип. 2. №1. С. 1-12.

Дьяченко Ю.В., Седікова І.А., Бондар В.А. Event менеджмент як складник інформаційно комунікаційних технологій у публічному управлінні. Вчені записки Таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія: Державне управління. 2020. Т. 31 (70). Вип. № 6. С. 39-44.

Мисик В.М. Чинники побудови і розвитку івент-менеджменту. Інтелект ХХІ. 2020. №3. С. 44-48.

Ніколюк О.В., Дьяченко Ю.В., Савченко Т.В. Особливості розвитку івент-менеджменту в Україні. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 6. С. 98-103.

Олексюк Г.В., Ангелко І.В., Самотій Н.С. Івент-індустрія: розвиток та проблеми в Україні. Регіональна економіка. 2020. №3 (97). С. 120-130.

Пархоменко І.І. Британська наукова традиція вивчення івент-менеджменту: основні поняття (Г. Боудін, Х. Пієлічаті, Дж. Елз). Вісник Київського національного університету культури і мистецтв. Серія «Менеджмент соціокультурної діяльності». 2018. Вип. 2. С. 63-76.

Повалій Т.Л., Світайло Н.Д. Івент-менеджмент: навч. посіб. Суми: СумДУ, 2021. 198 с.

Хитрова О.А., Харитонова Ю.Ю. Стан і тенденції розвитку івент-менеджменту в Україні. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент. 2018. Вип. 30. С.27-31.

Bladen C. The service semiotics of luxury events: An exploration for future research and events management industry practice. Research in Hospitality Management. 2021. Vol. 11. Issue 1. Pp. 53-57.

Ortynska N., Kuzmin O., Ovcharuk V., Zhezhukha V. Assessment of the Formation of Administration Systems in the Enterprise Management. In: Kryvinska N., Greguš M. (eds) Data-Centric Business and Applications. Lecture Notes on Data Engineering and Communications Technologies. 2020. Vol 30. Springer, Cham. Pp. 161-178.

Pino G., Peluso A.M., Del Vecchio P., Ndou V., Passiante G., Guido G. A methodological framework to assess social media strategies of event and destination management organizations. Journal of Hospitality Marketing & Management. 2019. Vol. 28. Issue 2. Pp. 189-216.

Schnitzer M., Kössler C., Schlemmer P., Peters M. Influence of event and place image on residents’ attitudes toward and support for events. Journal of Hospitality & Tourism Research (Washington, D.C.). 2021. Vol. 45. Issue 7. Pp. 1260-1281.

Ugolkov I., Karyy O., Skybinskyi O., Ugolkova O., Zhezhukha V. The evaluation of content effectiveness within online and offline marketing communications of an enterprise. Innovative Marketing. Vol.16. Issue 3. Pp. 26-36.

Опубліковано

2022-04-11

Як цитувати

[1]
В. Й. . Жежуха і В. М. Мисик, «ІВЕНТ-МЕНЕДЖМЕНТ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ, ТЕНДЕНЦІЇ, ПЕРСПЕКТИВИ ТА НАПРЯМКИ РЕІНЖИНІРИНГУ», REICST, с. 31–45, Квіт 2022.