Особливості розвитку критичного мислення програмним засобом mozabook під час проведення віртуальних екскурсій для здобувачів початкової освіти 1-го року навчання

Автор(и)

  • Т. О. Золотаренко магістрант, Національний педагогічний університет імені Михайла Петровича Драгоманова м. Київ, Україна
  • А. О. Клямар студент, Національний педагогічний університет імені Михайла Петровича Драгоманова м. Київ, Україна
  • Т. М. Васютіна к.п.н., професор, Національний педагогічний університет імені Михайла Петровича Драгоманова м. Київ, Україна

Анотація

Особливості розвитку критичного мислення програмним засобом mozabook під час проведення віртуальних екскурсій для здобувачів початкової освіти 1-го року навчання

Посилання

Vasіutina Т. ., Kondratiuk О. ., Lukianchenko, O. ., Romanchuk, A. ., & Теslenko T. . (2021). Implementação de uma abordagem baseada em competências na formação de futuros professores do ensino fundamental. Laplage Em Revista, 7(3C), p.463-470. https://doi.org/10.24115/S2446-6220202173C1646p.463-470

Васютіна Т. Дидактичні можливості музейної педагогіки та віртуальних екскурсій у навчанні молодших школярів. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Випуск № 29, 2020. URL: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/29_2020/part_1/35.pdf (дата звернення: 01.10.2021)

Золотаренко Т. Теоретичні основи формування критичного мислення у молодших школярів. Інноваційні трансформації освітнього простору: зміст, напрями і технології реалізації: Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених і студентів (16 травня 2019 року). / Національний університет «Чернігівський колегіум» імені Т.Г.Шевченка/Відп. ред. Г.І. Жара. Чернігів: НУЧК імені Т.Г.Шевченка, 2019. С.26-28. URL: http://erpub.chnpu.edu.ua:8080/jspui/bitstream/123456789/4280/1/%D0%86%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D1%96%20%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD%D1%81%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97%20%D0%BE%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BD%D1%8C%D0%BE%D0%B3%D0%BE%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D1%83%20%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%2C%20%D0%BD%D0%B0%D0%BF%D1%80%D1%8F%D0%BC%D0%B8%20%D1%96%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%97%20%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%97.pdf (дата звернення: 04.10.2021).

Подліняєва О. О. Віртуальна екскурсія у роботі вчителя. URL: http://spec.vntu.edu.ua/conf/pdf/conf_402-415.pdf (дата звернення: 04.10.2021).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-04

Як цитувати

[1]
Т. О. Золотаренко, А. О. Клямар, і Т. М. Васютіна, «Особливості розвитку критичного мислення програмним засобом mozabook під час проведення віртуальних екскурсій для здобувачів початкової освіти 1-го року навчання», REICST, с. 63–65, Груд 2021.